FÖRLÅT!

FÖRLÅT att jag inte har bloggat :(

Efter skolan idag  så hade jag klipp tid.
Så jag och Jennifer drog till Frisören.
Haha Jennifer fick följa med mig för att jag vågade inte gå själv :P
haha.

i helgen blir det ingen bloggning för att JAG DRAR TILL OSLOOO :D

*taggataggatagga*

jag ska dit med Alice för att hennes pappa bor där. :D

måste ta med mig resväsker och skit till skolan i morgon för att vi åker direkt efter skolan ;)

nu måste jag kolla det sista. :)

Jag måste komma ihåg att packa ner tandborsten i morgon bitti när jag har borstat tänderna.
Samma sak med sminket.

pussi ♥
Tumblr_lj29hcrlsh1qaw0sro1_500_large
SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!
vad tänker ni på när ni ser bilden. ?
jag tänker på sommar och en till sak :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kläder :).Gissa vem? :)

2011-04-07 @ 20:26:23
Postat av: LINNEA

HAHA jag tänkte på mig o rebecca ! ;)

2011-04-08 @ 18:34:57
Postat av: Karro ♥

Hej, vilken fin blogg du har :) Kolla gärna in min där jag berättar lite om mitt liv, kläder, smycken och läger in lite tävlingar då & då...Kommentera gärna min blogg och om du skulle vilja följa den via bloglovin så skulle jag bli superglad :D

Kram

2011-04-10 @ 10:04:05
URL: http://karolinakjellin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback