Lördag.

Hej finisar! :)
Jag bloggade inget igår för att jag kom hem sent från dansen.
I dag så ska vi bort. Så det blir ingen bloggning :(
Jag kommer hem typ 10 kanske så jag får väll isåfall blogga då.
Idag är det jättefint väder :D Jag var hos mormor och morfar och badade tunna nyss.
Nu har jag precis dushat och vi ska snart åka.

Jag har fått 2 kommentarer om att jag ska lägga ut min novell. ( som handlar om justin bieber)..
men jag vet inte om jag vågar. Jag skriver om mina drömmar (typ) så att den är lite crazy ;)
men om ni vill det så.. visst. Men jag har glömt mitt block i skolan. och nu är det lov också. typiskt mig.

till nästa sak..
 JAG SKA ÅKA TILL : LONDON :)
Fanny får länkningen :)
vi gick i samma skola förut och jag följer hennes blogg :) Gör det ni också.
www.justfanny.blogg.se

Q: vad ska ni göra idag? :)

ni får en några år gammal bild, för att jag har ingen annan, förlåt!

-NEVER SAY NEVER.
XOXO CLARA

Kommentarer
Postat av: F a n n y ♥

aaah !

Vad kul !

Taaack !!! :D

2011-04-16 @ 15:17:41
URL: http://justfanny.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback