ang länkar! länkbyten! läs....

om ni har lagt märke till det (vilket jag inte tror att ni har gjort!) så har jag tagit bort länkarna i menyn.
Fast jag har kvar min twitter och en novellblogg som jag gjorde länkbyte med. Och Emelie A efterssom att hon sa att jag var tvungen att länka henne där om hon skulle hjälpa mig med designen.Och så har jag Andrea efterssom att hon var så snäll att gästblogga åt mig när jag var i sthlm! SÅ om du vill göra ett länkbyte så KOMMENTERA!! jag gör gärna ett länbyte i inlägg och menyn. men om du vill göra ett länkbyte så kan du skicka ett mail till [email protected] eller så kan du slänga in en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Cynthia

ska vi köra länkbyte ? <3 Fin blogg , Kraam :)

2011-08-13 @ 17:02:43
URL: http://cynthiz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback