jag har slösat för många tårar på er!

Hej alla underbara människor som läser min blogg.
Hur mår ni idag? jag mår väll sådär. jag är väldigt trött nu.
Efterssom att jag och Linn satt från 5 på eftermiddagen till 3 på natten och körde monopol!
Hahha jag vart UTKLASSAD!
Nu är det inte lång kvar på sommarlovet! Blä!....
Fast det blir nog ganska skönt att gå tillbaka till det "vanliga livet" ändå.
Fast jag längtar inte till at gå upp klockan 05.30 på mornarna och komma hem halv 5 på eftermiddagarna!
Men men...Vi får ju betyg nu också så jag måste se till att vara fokuserad! Förresten så pimpade jag två skrivböcker till skolan. Självklart Bieber -tema. Mer om det och bilder senare.....
Nu så ska jag göra något annat. puss och kram
lockar i håret. inte naturliga tyvärr men jag har börjat blivit jättelockig♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback