skola imorgon!

i morgon är det första dagen i skolan efter sommarlovet! Jag ska försöka ta mig upp halv 6.Jag måste hinna måla nglarna och fixa ögonbrynen innan jag sticker. men jag kommer inte att komma upp klockan halv 6 om jag känner mig själv rätt haha. men nu ska jag lägga mig så att jag kanske har en chans att komma upp i tid i morgon.
Jag försöker att hinna med ett inlägg i morgon bitti. Vi slutar klockan tio i morgon. (skittöntigt av skolan att vi ska vara där i 1 timma och 40 minuter första dan -.-) Sen efter det så drar jag och Jennifer upp på stan och lunchar och chillar runt där.Fårse om jag behöver några mer skolgrejjer,jag och mamma var nämligen på marieberg idag och köpte lite skolgrejjer.tack mamma ;)♥ men jag vet inte det kanske behövs mera.Men vi hörs. Sovgott mina fin läsare så ses vi imorgon♥ pussar och kramar♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback