Never Say Never ♥-Part 6♥

"SHIT EILIE VI SKA TRÄFFA BETTANY OM EN HALVTIMMA INNE I STAN"Skrek jag.
Bettany var en kompis som vi hade träffat på stranden häromdan.
Eilie vaknade och jag sprang in och började fixa mig.
jag klädde på mig och tog bort sminket från igår och sminkade på nytt.
Eilie var också klar och vi sprang ner till hennes bil.
Det var jättemycket trafik och vi var jättestressade för att vi skulle vara på stan om 5 minuter.
Jag såg i ögonvrån att det kom en bil jättefort och det vart uppenbart att bilen inte kommer att hinna stanna innan den har krashat in i våran bil. Jag fick panik och skrek och sen hördes bara en smäll och allt blev svart!


en månad senare!!:
jag vaknade av att solen lös in i mitt rum. fan också jag hade glömt att dra ner rullgardinen.
Jag tog min dator som låg på sängbordet och kollade facebook och twitter.
Jag var inte helt frisk efter bilolyckan. En bruten arm och en allvarlig hjärnskakning.
Men hjärnskakningen var snart borta som tur är. Eilie mår helt bra nu. Hon skadade sig inte lika mycket som jag gjorde. Men jag kommer alltid att ha bilden i huvudet från när vi krachade. Det var hemskt!
Jag la ifrån mig datorn och gick upp och bäddade min säng. Sen gick jag och satte mig i min soffa och kollade på TV.
Jag zappade mellan kanalerna men hittade inget roligt pogram.Så det fick bli ett pogram som jag kollade på när jag var liten när vi reste till USA. Min mobil plingade till. Jag trodde att den låg i soffan men jag hittade den inte.
Jag letade i hela rummet. Jag hade bara en t-shirt och trosor på mig så jag började frysa.
Jag gick in i min walk in closet och skulle ta på mig morgonrocken och då såg jag min mobil på skohyllan.
Jag gick ut och satte mig i soffan igen.Då kom jag på att jag aldrig tog på mig min morgonrock.Så jag tog en filt.
jag kollade på mina sms.
*hej, hur är det? jag ska ha en spelning på stranden i eftermiddag.
kan inte du komma och stötta mig?;)♥/Justin*

*sure,jag kommer.ska jag göra en skyllt och ta med ;)?♥//Steph

*A gör det ;) ♥/Justin

*hahah♥/Steph

jag kollade på klockan.11.10
jag stängde av Tvn och gick ner till köket.
pappa och lindsey  satt ute vid poolen och solade.Nick badade.
Jag tog ut youghurt ur kylskåpet och flingor ur skaferiet.
Jag hällde det i en skål och tog med det ut till poolen och satte mig i en solstol brevid lindsay.
"-Nämen godmorgon" Sa pappa och lindsey
"-godmorgon"Sa jag och log.
Lindsay strök handen över mitt hår.Vi hade värkligen kommit nära varandra.
Fast hon kommer ju aldrig bli som min riktiga mamma men det känns som att jag har två mammor.
"-Steph kom och bada med mig" Skrek Nick ifrån poolen.
"nej!" sa jag oh gick in.
Men jag skulle bada med honnom ändå.
Så jag gick in och bytte om och sen sprang jag ut och hoppade i poolen.
"Vart är dom andra?" Frågade jag pappa
"Dom drog ut på en springtur med justin"sa pappa
Jag orkade faktiskt inte bada just nu så jag gick upp på mitt rum och in i mitt badrum
och tog en varm och lång dush.Sen så gick jag och tog på mig ett par trosor och en BH och ett pat jeansshorts
ett puderrosa linne med tryck på och ett pae louis vuitton ballerinas.Sen så borstade jag och fönade håret och satte upp det i en lätt knut. Och sen så sminkade jag mig.
Det plingade till i min mobil igen.
*Vill du träffa mig på stranden om 10 minuter? :)♥/Justin

*Klart att jag vill :D♥/Steph

Jag skulle äntligen träffa justin. jag har inte träffat honnom på 2 veckor.
Men tänk när skolan börjar om 3 veckor.Då ska justin ut på turnè och vi kommer inte kunna träffas.
Jag ville inte ens tänka så!
Jag sa till pappa att jag drog ut och skulle precis öppna dörren.
*Ta med dig Eilie!*/Justin

jag orkade inte svara utan bara hämtade Eilie.
Vi gick ner till stranden. Där stog Justin och Chaz.
"Hej Shawty"Sa justin och log och tog in mig i hans famn.
"Hej" Svarade jag.
Jag hälsade på Chaz och chaz gav Eilie en kram.
"Ska vi gå till pizzerian? jag bjuder" Sa justin
"Gärna" Sa jag
Eilie tog mig åt sidan.
"Allvarligt stephany du kan inte bara gå runt och vara kär i justin!Du måste ju göra något så att det händer något någon gång. Ni måste bli tillsammans!" Sa hon åt mig
"Ja men sluta tjata"Sa jag och följde efter killarna.
Justin beställde pizzorna och sen kom han och satte sig brevid mig.
Chaz och Eilie satt mitt i mot.
Justin tog min hand under bordet och vi satt så tills våra pizzor kom.
När vi gick ut från pizzerian så visste vi inte vad vi skulle göra.
Chaz frågade Eilie om hon ville  följa med hem till honnom så dom drog till honnom.
"Du kommer på min spelning om en timme va,brow?"Frågade justin chaz.
"klart att jag gör!" sa chaz och dom gjorde ett kill handslag.
"Hänger du med ner på soundcheck?"Frågade justin mig.
"Visst"Sa jag och tog hans hand
Han log mot mig.
Det tog ca 5 minuter att gå till stranden från våran gata.
När vi kom ner till stranden så stog det en srot scen där.
Justin och jag vart insmugglade bakom scenen efterssom att det var fullt med fans framför den.
Området var inhägnat så dom som stog där hade soundcheck biljetter.
Han gjorde sin soundcheck och så skulle fanske få ställa frågor.
"eh aah du"Sa justin och pekade på en tjej.
jag såg allt från mitt lilla "gömställe"bakom scenen
"Är du och den där tjejen som du kom hit med ihop?" Sa tjejen som skulle ställa en fråga.
Fansen vart helt galna
"eeehhh joo jag alltsåå...
okej nu är jag igång med novellen igen. BRA VA?! :D kommentera massor för nästa del :) seg del jag vet menmen ;)♥ love ya

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh, meeer! <3

2011-08-13 @ 21:09:38
URL: http://jossanpuss.blogg.se/
Postat av: aNDREA

MEEER!! :D

2011-08-14 @ 14:33:27
URL: http://andreaflife.myshowroom.se
Postat av: Steffi xD

yey du läste min kommenter :D skulle kunna gör 100 kommenetar xD JätteBra förresten ! :D

2011-08-14 @ 21:53:10

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback