Never Say Never ♥-Part 7♥

Justin och jag vart insmugglade bakom scenen efterssom att det var fullt med fans framför den.
Området var inhägnat så dom som stog där hade soundcheck biljetter.
Han gjorde sin soundcheck och så skulle fansen få ställa frågor.
"eh aah du"Sa justin och pekade på en tjej.
jag såg allt från mitt lilla "gömställe"bakom scenen
"Är du och den där tjejen som du kom hit med ihop?" Sa tjejen som skulle ställa en fråga.
Fansen vart helt galna
"eeehhh joo jag alltsåå...

Det brände till i mig. Vafan ska han svara nu. för vi var väll inte tillsammans. eller? vi är ju på g och jag vill ju ha honnom men han känner väll inte samma för mig.
"asså det är koplicerat,nästa fråga!" sa justin
vaddå koplicerat tänkte jag.
Resten av konserten satt jag bakom scenen och kollade på Justin
Han var så fin och var så bra när han dansade runt på scenen.
"hej vem är du?" Hörde jag en röst bakom mig
Jag vände mig om och där stog en tjej och log mot mig
"JASMINE VILLEGAS , shit hej jag är ett stort fan"Sa jag och lackade ur.
"haha tack! men vem är du?" sa hon och log stort mot mig
"ja eh jag är justins eh...kompis"Sa jag
"aha du är "tjejen som justin kom hit med" alltså" sa Jasmine
"eh ah haha jusste"Sa jag.
Sen skulle Jasmine ut på scenen och köra overboard med justin. Det var jättefint och dom var jättebra.
Men det vart lite konstigt att se dom tillsammans så. Dom var väldigt fina ihop. jag vet att jag och justin inte riktigt säkert var tillsammans. men det kändes lite konstigt ändå. Jasmine sa ingenting till mig utan bara log när hon kom ut från scenen. hon gick till sin loge och bytte om.
Efter konserten så bytte justin om och sen vart vi utsmugglade till bilen.
Vi kunde inte gå för att då skulöe vi bli påhoppade.
Vi körde med bilen till justins hus. vi skulle vara hemma hos honnom ett tag.
När vi kom till hans hus så var det fullt med fans där.
"faan." sa justin
konserten var så nära justins hus att alla gick dit efteråt.
"men vi drar hem till mig då" Sa jag.
"ey kenny snälla kör os till Steph"sa justin
Vi var tvunga att försöka att inte synas när vi smög från bilden in till mitt hus. efterssom att justin bodde några hundra meter bort och det var proppfullt med fans så var det fans nästan ända till vårat hus.
vi gick up till mitt rum och satte oss i min säng.
Vi satte på lite musik på datorn.
"ehm du justin..."sa jag och kollade ner i knät.
"Vad är det?" sa han och tog tag i min hand
"är det något mellan dig och Jasmine?" jag kollade fortfarande ner i knät
"va?! nnejjj varför tror du det? sa justin och vände sig mot mig.
"asså det ser värkligen ut så när ni sjunger på scen tillsammans" sa jag och kollade in i hans ögon
"och du vad menade du med det är komplicerat?" fortsatte jag
justin satt och lekte med mina fingrar
"va?" sa han
"ja när den där tjejen frågade om vi var lixom du vet..."sa jag  men vart avbruten av justin
"ihop?" sa justin och kollade på mig.
jag kollade ner i knät och rodnade
jag nickade.
"jo asså jag menade att det var komplicerat för att jag tror att vi har olika känslor för varandra" sa han
Skit också han vet att jag är kär i honnom och han inte i mig tänkte jag.
"Vaddå olika känslor" frågade jag
"ja asså ..jag typ gillar dig" sa justin och kollade ner på våra händer.
Jag log mot honnom och han kollade in i mina ögon.
"då har vi tydligen inte olika känslor" Sa jag
jag kollade in i hans underbara ögon och han i mina. sen böjde han sig fram och kysste mig.
Det knackade på dörren. Vi ryckte till och satte oss upp.
"Kom in" sa jag
"oj förlåt störde jag? jag visste inte att du var här justin.men jag ska inte störa när ni har så trevligt" Det var Eilie som hade kommit in genom dörren och sen sprang hon ut.
"jag måste gå.kenny väntar utanför" Sa justin.
han gav mig en kram och sen gick han ut ur mitt rum.
jag ställde mig och kollade på honnom i fönstret. han var så perfekt.
"Ojdå vad hände där då?" Eilie hade kommit in i mitt rum igen
jag hoppade till.
"men gedej gå ut Eilie allvarligt"Sa jag
eilie gick ut och log retsamt mot mig
Det plingade till i min mobil
*saknar dig redan shawty. Du är min nu. något jag velat länge babe<3 /Justin*

justin och steph kysser varandra.

okej den här delen var tråkig! Men KOMMENTERA NU!!!!!!! :)♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

MER!!!!

2011-08-19 @ 22:43:45
Postat av: Steffi xD

yey :D

2011-08-20 @ 16:51:48
Postat av: Andrea

JAG VILL HA MER!

2011-08-20 @ 22:40:07
URL: http://andreaflife.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback