20 januari.♥

hej. jag hade nyss skrivit ett inlägg när allt försvann!?
jaja bara att börja om då.
ledsen för dålig uppdaterint hörrni :/ men jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga.
idag vad det väll inget speciellt i skolan.

och snart har vi musikcafe:D
för er som inte vet vad det är kommer få reda på det.
jag kommer lägga ut bilder och videos.
jag ska sjunga själv.
då ska jag sjunga den här låten:♥
http://www.youtube.com/embed/Zfod6QHl_mQ
Release me - oh laura/ Frida Öhrn.

jag la upp videon först men det gick inte :(

och så ska jag sjunga med sarah♥
då ska vi sjunga Human nature- michael Jackson.

För er som bor nära mig så är det den Torsdagen den 27 januari. Alltså om en vecka :D
Vet inte vad det kostar än.... :P

nu ska jag nog göra lite läxor.
Tumblr_lfanqze7xw1qeslr2o1_500_large
en till bild på "hot or not" skorna. fast i en annan färg.
jag kanske inte sa det men skorna är för mig NOT :)
vad är skorna  för er?
HOT OR NOT
(har fått önske mål om en annan slags hot or not som kommer )

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback