home sweet home

Hej,nu är jag hemma.
Jag har varit hemma hos Toril hela dagen.
vi skulle kanske åkt och badat men så blev det inte.
vi hade jätte kul.
jag han inte blogga hos henne för toril skulle göra något på datorn :P

haha solsidan säsong 1 står på hemma hos oss just nu (jag sitter i vardagsrummet)
vi har ju dvd:erna.

DU KAN VÄLL INTE PRATA MED MAMMA NU.NU ÄR DET JAG SOM ÄR MAMMA HÄR!

JAG SKA GÅ OCH BAJSA ÄR VIKTIGARE ÄN OVE!

haha så kul! :D

och i kväll börjar andra säsongen :D

missa inte det!missa inte det!missa inte det!
vänta..nämde jag MISSA INTE DET!!!!

jag har inget att skriva om så det är därför det blir ett konstigt inlägg :)
Tumblr_lb6pwirzoy1qdy65mo1_400_large

nu ska jag målaa mina naglar..

kram på er

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback