stan

hej. I dag var det väll inget speciellt i skolan.
eller jo. jag tror att vi har en spökvåning.. vi satt utanför klassrummet (jag,johanna,matilda,estelle)
och vårat klassrum är på översta våningen.Och så ser matilda och estelle att hissen kommer uppifrån och åker ner :O. Läskigt. jag måste fråga vaktmästaren om det finns en vind på skolan. Läskigt ;) haha det var ju så intressant att ni kan skriva upp det :D haha jag och mina ideer :)

okej nu till roligare saker.
efter skolan åkte jag,johanna,estelle och linn upp på stan. Jag var tvungen att köpa några grejjer.

vi åt på pizza planeten och satt där och garva i typ en timma. Haha gud jag har inte skrattat så mycket på
jättelänge! haha det var allt ifrån att man tar ny tallrik till gubbar som slickar på fönster :D
asså gud vad kul det var :D

men jag köpte typ ingenting.som sagt skulle jag fixa några grejjer. Det var en present till min storebror.
han fyller på måndag. och så en film som vi såg i skolan som jag ÄLSKADE. TROJA♥ alla måste se den.

men troja fanns inte i affären.Så dom beställde hem den åt mig. Då kostar filmen bara 79 kr :D
den kommer på fredag eller början på nästa vecka.*längar*

men jag köpte iaf:
Troja♥ asså ni måste se den.
Present till brorsan.
Deo
Pincett
smink grej.

haha en superkul dag tjejer♥
 hoppas ni orkar läsa allt :D
Tumblr_lf96t1kify1qfj5jmo1_500_large
detr vart bilder på miley cyrus. fråga mig inte varför :)

hejdå på er♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback