♣♥♦♣

Hejsan! Idag har det inte varit så mycket bloggning. Men jag sov hemma hos min mormor och morfar inatt.
Och mina små söta kusiner sov också där. Så jag var med dom hela dagen nästan.
Igår eftermiddag/Kväll så plockade jag och min kusin Tilde 7år blåbär.
Vi plockade jättemycket! Så vi år med glass och vispad grädde. och med mjölk,socker och grädde.
MUMS. Blåbär är inget som jag brukar frossa som jag brukar med jordgubbar lixom.
För att jag orkar aldrig plocka ;)
Men min andra kusin Ella 4 år hjälpte faktiskt oxå till lite ;)
Och sen när jag kom hem så har jag mest suttit vid datorn.
Och fixat mina naglar. Jag vart ganska nöjd!
Jag måste bara säga att det känns ganska konstigt att min bror kommer hem på tisdag.
Jag menar inte att jag inte saknar honnom.! Jag saknar honnom jättemycket.
Men det har redag gått 2 veckor sedan han åkte iväg till USA. Det känns nästan lite läskigt för det har gått så jäkla fort. Okej förlåt nu är jag väldigt wierd.
Nu vart det ett långt och tråkigt inlägg men jag gillar att läsa sånna här inlägg på andra bloggar ;)
I morgon blir det nog shopping med Toril.
Puss och Kram. Vi hörs nog i morgon för jag tror inte att det blir någon mer bloggning idag :)

picnik bild.

glöm inte frågestunden några inlägg neråt↓↓↓↓↓


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ÅHHH tack!

Jag älskar såna kommentarer! :D

JAAA , jag håller gärna kontakten eller vad man ska säga :D Jag känner rätt så många som gillar justin bieber men de är alltid kul och va kompis med belibers. Vad heter du? så jag kan adda dig på facebook? :D

Din blogg är också jätte fin!<3

2011-07-10 @ 23:41:22
URL: http://nilssonfia.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha en bra dag!=)

/hannazlife

2011-07-11 @ 12:09:18
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du om att läsa i en Justin Bieber - novell? Kommentera http://bieb.blogg.se/2011/july/if-you-dont-dream-big-whats-the-point-of.html och förutom att du kommer kunna läsa en novell som handlar om det du tycker är bra får du också en länk!

2011-07-11 @ 16:13:04

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback