Gäst blogg

Hejsan idag har Clara tvingat mig att gäst blogga :s
Nejdå det är kul att tästa men jag vet inte riktigt vad skriva så jag skrivar lite vad som har hänt idag :)
Det börjde med att vi möttes vid standen och Clara hade redan badat lite (jag var lite sen hehe) men iallafall så solade vi lite och satt på bryggan och doppade fötterna och bara hade det trevligt. Sen gick vi upp för att fika lite och då började det bli lite mer blåsit och kalt så vi åkte hem efter det. Och nu sitter vi här och planerar lite för att kankse åka till gröna lund i sommar super kul! :)  Men nu tror jag att jag inte kommer på något mer att skirva .
                                          Kram Johanna ♥
                                                                    


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback