jag måste få skriva av mig. !vänner.....

Jag känner mig så jävla utfryst av er! Jag brukar alltid ställa upp för er och göra vad jag kan för att finnas där när ni behöver mig.
Men vad får jag tillbaka? INGENTING!
Ni totalt skiter i mig och låstas som om jag inte finns. Totalt ignorerar mig när jag fösöker säga hur jag känner.
Så jäkla drygt. Jag sitter och gråter för att ni bara lämnar mig ensam.
Ni sa att vi var bästa vänner och ni tyckte att det var as bra.! Och då trodde jag faktiskt på er!
Har ni glömt att jag finns?!
Ni vet vilka ni är och jag vet att ni läser min blogg! Men det skiter jag fullständigt i!
Jag tänker gå till dom som är mina riktiga vänner! Som bryr sig om mig!
 «¤#@2*^¨!%/)=}#


förlåt till mina läsare att jag skriver det här på bloggen men jag måste bara få skriva av mig !

Kommentarer
Postat av: sarah

men clara, vad har hänt gumman ?? :o <3

finns ALLTID för dig!! <3 Love Ya <3

2011-07-03 @ 12:08:06
Postat av: sarah

men clara, vad har hänt gumman ?? :o <3

finns ALLTID för dig!! <3 Love Ya <3

2011-07-03 @ 12:08:31

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback