POPKORN 2011

Nu är jag hemma från roligaste tävlingen NÅGONSIN. Det har varit så sjukt kul:)
och jag kom vidare till final men George vann den och går vidare till den stora finalen där alla vinnare från deltävlingarna kommer tävla om första platsen. Fast det är en vinst att bara komma med. För att i varje stad är den kanske 700 st som söker och då är det få som har kommit med. Jag är sjukt nöjd över mitt framträdande. och jag har tävlat mot sjukt duktiga sångare/ sågerskor. Tex. Angelina sm var med på Kvällen är din. på tv.
Men så att ni fattar lite bättre så ska jag visa med namn vilka som går vidare och grejsimojs sak.
alla som tävlade. ( jag nmner inga efternamn!)
Sandra
Isabella
Minja
Amanda
Clara (jag)
George
Angelina

och dom som var bästa av alla dom / hade fått fläst röster gick vidare till en final och där var det.
Gorge
Clara ( jag )
Angelina

ocg då fick vi sjunga en gång till och vi 3 tävlade om vem som vann i Nora. Där vann George.
Så han kommer representera Nora i stora finalen där alla vinnare från alla städer tävlar.
Men när Sara varga som var gärstartist sjöng så kom det fram massor med tjejer till mig och ville ha autofgrafer och jag fick skriva på deras armar och kepsar. Och när dom skulle säga vem som vann så stog dom och skrek CLARA.
och när jag skulle åka hem och gick ut därifrån bara dom tävlande få vara och Sara Varga  när jag gick ut därifrån så stog dom och väntade på mig och ville att jag skulle komma. då fick jag skriva i deras ansikten och armar igen. Och en tjej bara: JAG SKA ALDRIG TVÄTTA MIN ARM! Sa hon.
Och så sa dom att dom tyckte att jag var bäst och att jag skulle ha vunnit. Jag vart jätteglad. dom var så sjukt söta.
Och dom frågade massor och typ följde efter mig. Dom var jättegulliga. Och så när vi ska gå till bilen så kommer det två killar springades och vill ha autograf. Såå sött.
Sara Varga var btw ASSNÄLL :) jag pratade med henne bakom scen en del och hon är jättesnäll :)
Men alla var så sjukt bra och jag är jättenöjd för idag :)
pussokram
det får inte att ladda upp mina bilder på alla tävlande :(

Kommentarer
Postat av: Clara ♥

Jag tyckte du var BÄST på Popkorn! Jättefin blogg du har! ♥

2011-07-08 @ 20:57:04
URL: http://claaraolofsson.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback