NeverSayNever♥- Part 3♥

Pappa sjutsade oss till bion. Han gav oss pengar till biljetter och popcorn.
Vi hade redan bokat biljetterna så vi behövde bara hämta ut dom.
Vi kom precis när reklamed hade börjat så vi gick och satte oss på våra platser.
Det var fullt av skrikande tjejer i Biosalongen.
Filmen var så grymt bra och Justin värkar vara en underbar människa!
Pappa stog och väntade på oss när bion var slut och vi åkte hem.
Asså jag älskar justin bieber nu!! Tänkte jag
Hela kvällen satt jag och kollade bloggar och klipp med Justin.
Jag vart bara mer och mer kär i honom!


Den natten drömde jag om Justin.
Åhh vad jag önskar att jag fick träffa honom en dag.
Jag var så kär!
När jag vaknade upp den morgonen så tog det ett tag att förstå vart jag var!
Jag var i Kanada.
Långt bort från mamma och sverige.
Jag gick upp och satte mig vid den nya MacBooken.
Jag vågade inte riktigt gå ner till köket. Dom andra kanske inte var vakna?
Jag satt där i ca 20 minuter. Då knackade det på min dörr.
"-Kom in" Sa jag
Alli kom in genom dörren.
Då hörde vi pappa på nedervåningen.
vi gick ner till honnom och han stog och packade ner mat i en kylväska.
"-Vi ska åka och bada idag!" Sa pappa.
han bad oss att gå och hämta badkläder och packa ner det i en väska.
Det var alla som skulle åka. Plus att Ryan skulle ha med nån ny kompis som han precis hade träffat.
Han hette tydligen också Ryan!
När alla hade packat sina saker och gjort sig i ordning så åkte vi.
Vi åkte till stranden och det var jättefint!
Ryans kompis stog där och väntade.
"MEN OMG DU ÄR  JU RYAN BUTLER!" Skrek Eilie till Ryan Butler.
Alla vart helt till sig förutom Pappa och Lindsay och Nick och Ryan.
Asså tänk att min "Låtsas Bror" är kompis med RYAN BUTLER! Helt sjukt.
Ryan var jättesnäll och han är grymt söt!
Vi spelade beach bolley och jag och Ryan var i samma lag och Nick och Eilie körde i det andra.
Ryan var så snäll.
"- Ryan kan inte vi få träffa Justin nån gång? " Frågade Eilie
"Ja det kanske ni kan" Sa Ryan.
"Jag ska förresten vara med honnom idag på eftermiddan så då kan ni träffa honnom" Sa Ryan
Jag vart jätteglad så jag skrek rakt ut!
Jag och Ryan förlorade matchen. Men vi orkade inte köra en till match.
Vi  gick till pappa och dom andra. Vi hade varit på tranden i flera timmer och nu var det dags att åka hem.
Ryan som bor på samma gata som oss,åkte med oss hem.
När vi kom hem så skulle vi träffa Justin Direkt.
Så jag,Eilie,Emily,Nick,Alli och Ryan följde med Ryan Butler.
Vi gick 20 meter och då kom vi fram till ett hus som jag kände igen.
Det är ju justins mormor och morfars hus! Justin kom ut ur huset och kom fram till oss. Han gjorde ett grabb handslag med Ryan och Ryan.
Jag började skrika och gråta , det gjorde Eilie , Emily och Alli också.
Justin hälsade först på Nick och sen kom han fram till oss.
Han kramade om oss och tog bilder med oss.
Men jag tyckte att han kollade lite speciellt på mig.
Justin var tvungen att gå in och vi gick hem. På halva vägen så låg Ryan Butlers hus.
Vi gick hem till oss och vi kunde inte fatta att det var sant!
Jag kollade på klockan. Halv 8!
Oj vi hade  stått hos Justin i en och en halv timma!
Jag sprang upp på mitt rum och loggade in på facebook.
Jag skrev: IDAG VAR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV, JAG HAR TRÄFFAT JUSTIN BIEBER OCH RYAN BUTLER!
sen loggade jag in på msn och skrev till min bästis Debby i Sverige.
Hon vart alldelles chockad att jag hade träffat justin.
klockan var halv 10 och jag var jättetrött. Jag gick och la mig.
Det sissta jag gjorde innan jag somnade var att le. Jag tänkte på Justins fina leènde.

Förlåt för jättetråkig och kort del! Men jag hinner inte skriva mer!!
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gamla är steph... Alli och nick?

2011-07-02 @ 20:43:22
Postat av: Amanda

Hej,

allt bra med dig? :)

Du har en jättefin blogg! ()

kram.

2011-07-02 @ 20:57:56
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/
Postat av: Vi <3

Sv. Aa, vi gör gärna ett länkbyte ska vi bara länka eller ska vi göra ett inlägg också? :P

2011-07-03 @ 20:51:10
URL: http://thestoriesboutjb.blogg.se/
Postat av: jennifer persson

Va har du trefat justin bieber. Jag är avis

2011-07-05 @ 13:09:32

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback