Never Say Never♥-Part 5♥

"Kom Alli vi går" Sa Eilie och drog med sig Alli in i huset.
Jag fattade att det var för att jag ich Justin skulle få vara ensamma.
Och killarna fattade också Eilies signaler och gick in.
Nu var jag och justin ensamma.
"Vill du gå på en promenad längs stranden?" frågade han
"Gärna" Svarade jag och log.
Vi gick ner på stranden och gick i havskanten.
Klockan var runt halv 7. och det började mörkna ute.
Justin tog min hand och vi gick tysta.
Jag var alldeles varm.

Vi gick längs hela strandpromenaden och pratade om allt mellan himmel och jord.
Justin var underbar. Han fick mig att må bra.
Han höll mig i handen hela tiden och vi var ensamma från papparazzis.
När vi kom tillbaka till huset så släppte vi taget om varandras händer.
Jag öppnade dörren och gick in genom dörren med Justin bakom mig.
Vi smög upp på övervåningen där alla barn hade sina rum.
Det var ingen på mitt rum, och inte Eilies heller. Det var tomt i Emilys och Allis också.
Så vi gick in i Ryans rum. Där satt dom.
Vi stängde dörren bakom oss.
Eilie reste sig upp och drog ut mig ur Ryans rum och in på sitt.
"- Oj vad fint du har gjort" Sa jag.
Jag hade inte sett deras rum när det var helt klart eferssom att dom också precis flyttat in. Vi hade ju precis köpt huset.
"Okej vad hände. du MÅSTE berätta ALLT" Sa Eilie.
Alli och Emily kom in genom dörren.
" Det hände inget" Sa jag.
"Vaddå höll ni inte ens handen?!" Sa Emily.
"joo...men" Sa jag blygt
"Asså ni är ju tillsammans redan" Sa Eilie
"äh sluta" Sa jag.
"men jag mååste bara säga en sak om honnom. HAN ÄR UNDERBAR" Sa jag och skrattade.
"så ska det låta tjejen" Sa Eilie och vi gick tillbaka till Ryans rum.
Där satt Justin och Ryan, Ryan Butler och Nick och spelade TV-Spel.
Justin satt i Ryans soffa och jag gick och satte mig brevid honnom.
Han tog min hand och satte sig närmare mig.
"Ska vi gå ut och bada i poolen?" Sa Nick
"Jag är på" Skrek jag.
Klockan var halv 10 på kvällen så det var ganska kallt ute.
Men alla sprang och bytte om till badkläder.
När jag och Eilie kom ut till poolen så stog alla redan där.
"vilken tid det tog" Sa Nick.
Jag struntade i honnom.
Men jag såg inte Justin.
"Vart är Justin?" Frågade jag.
"Han drog hem" Sa Ryan Butler.
"Aha...." Sa jag
Då kände jag att någon tog tacg i min midja och drog ner mig i vattnet.
"JJÙSTIN VADFAAAN" Skrek jag när vi båda var nere i vattnet.
Alla asgarvade.
Dom andra hoppde också i och vi hade jätteroligt och visade ingen respekt för våra grannar.
Justin gick upp ur poolen och sprang till en av solsängarna och tog upp sin mobil som låg på hans handduk.
Han stog där och kollade sin mobil och sms'ade någon.
åhh. han var så jävla snygg. Jag stog och bet mig i läppen och bara glodde.
Nån knäppte med fingrarna framför mitt ansikte.
"Steph...steph. kom igen nu sluta stirra" Sa Eilie
Jag ryckte till och låtsades som att jag inte hade kollat på Justin.
Vi gick upp och nu var jag glad att jag hade ett eget badrum så att alla skulle slippa stå i kö för att få dusha.
Jag dushade och tvättade håret och sen gick jag till mig walk in closet och valde kläder.

Det fick bli mjukis kläder.
Sen kollade jag mig i spegeln. Jag visste att justin och Ryan butler skulle sova över så jag var tvungen att sminka mig lite och sätta upp håret i en hästsvans.
Sen gick jag in i Eilies rum. Hon stog och sminkade sig.
Ska vi gå till killarna? Frågade jag
"Sure" Sa on och gick ut ur sitt badrum och sen gick vi till Ryans rum.
"Vill ni sova i gäststugan med oss inatt?" Frågade Ryan.
"Sure" Svarade jag.
Jag älskade våran gäststuga. Det är jättemysig.
Emily och Nick och Alli ville inte så det var bara Jag och Eilie och Ryan,Ryan och Justin.
Vi bar ut täcken och kuddar.
Det fanns två våningssängar men vi ville alla sova på golvet och gäststugan var väldigt stor så vi la alla madrasser på golvet och bäddade i ordning framför hemma bion.
Sen satte vi på en film. Det var en komedi. Den var jätterolig!
Efter den så ville vi inte kolla på någon mer film så vi låg och pratade.
Vi låg och pratade till halv 4 på morgonen.
När klockan var halv 4 så orkade jag inte vara vaken längre.
Jag stängde ögonen och somnade direkt.
Nästa morgon så var klockan halv 1 när jag vaknade. Det var bara jag vaken.
"SHIT EILIE VI SKA TRÄFFA BETTANY OM EN HALVTIMMA INNE I STAN"Skrek jag.
Bettany var en kompis som vi hade träffat på stranden häromdan.
Eilie vaknade och jag sprang in och började fixa mig.
jag klädde på mig och tog bort sminket från igår och sminkade på nytt.
Eilie var också klar och vi sprang ner till hennes bil.
Det var jättemycket trafik och vi var jättestressade för att vi skulle vara på stan om 5 minuter.
Jag såg i ögonvrån att det kom en bil jättefort och det vart uppenbart att bilen inte kommer att hinna stanna innan den har krashat in i våran bil. Jag fick panik och skrek och sen hördes bara en smäll och allt blev svart!

okej förlåt för kort de men jag orkar inte mer.
KOMMENTERA ;) puss♥

Kommentarer
Postat av: Toril

Du borde bli författare!!! :O <3

2011-07-10 @ 17:48:27
URL: http://torilcat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback