NeverSayNever♥- Part 4♥ Tillägnad LinneaDeaibes♥

Jag sprang upp på mitt rum och loggade in på facebook.
Jag skrev: IDAG VAR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV, JAG HAR TRÄFFAT JUSTIN BIEBER OCH RYAN BUTLER!
sen loggade jag in på msn och skrev till min bästis Debby i Sverige.
Hon vart alldelles chockad att jag hade träffat justin.
klockan var halv 10 och jag var jättetrött. Jag gick och la mig.
Det sissta jag gjorde innan jag somnade var att le. Jag tänkte på Justins fina leènde.

Jag vaknade av att min mobil ringde.
ABBY. Stog det på displayen.
"Vad vill du Abby" Svarade jag.
"Oj väckte jag dig?" Sa hon
"JA"
"Skitsamma, du måste vara helt hyper va?"
"Ehh, varför skulle jag vara det?" Sa jag.
"VET DU INTE?!" Skrek hon
" Vet vaddå. Abby du väckte mig precis. hur ska jag ha kunnat få reda på något?" Sa jag surt
" HALLÅ JUSTIN TWITTRADE TILL DUG FÖR SJU MINUTER SEN OCH DU VISSTE INTE" Skrek hon
"Abby vadfan säger du"
"jag lovar och svär han har gjort det" sa hon
"okej jag kollar puss, hej" sa jag och rusade upp ur sängen.
Jag startade min macbook. Det gick vanligtvis jättefort att starta den men nu kändes det jättelångsamt!
Jag loggade in på twitter. SHIT! Jag hade fått 20.000 fler följare.
Jag gick in på "Mentions" och letade efter justins tweet. Men det var bara hela tiden:
congrats..gratiulations....
jag fattade att jag aldrig skulle hitta justins tweet så jag gick in på hans profil.
där stog det: @stephlovesjb nice 2 meet u yesterday. Can i please meet u again. Today.? #Lovemyfans.
OH MY BIEBER!!! justin bieber hat twittrat till MIG!! helt sjukt!!!
ALLI , EILIE , EMILY KOM!! FORT !!!!Ropade jag. Jag struntade i om dom sov eller inte dom måste se det här!
Dom kom springades in i rummet alla på en gång.
Vad har hänt, brinner det?? frågade dom.
JUSTIN TWEETADE MIG I MORSE!!!!! OCH JAG HAR FÅTT 20.000 TLL FÖLJARE!
Jag skrek och hoppade runt i rummet medans dom kollade vad justin tweetat till mig.
grattis steph! sa dom och kramade mig.
Dom var jätteglada för min skull.
Men vad ska jag ha på mig om jag ska träffa honnom då?! min garderob är typ helt tom och jag har inget att ha på mig!! Sa jag
SHOPPINGTIME skrek Eilie.
Vi gick ner och åt frukost och sen fixade vi oss.
pappa hade gett mig och Alli pengar till shopping.
Sen gick vi ut till Eilies bil. Sen körde hon till den största gallerian i stan.
Vi gick in i första affären och redan där fick jag med mig lite grejjer ut!

och det var också det jag skulle ha på mig om jag träffade justin!
Vi gick runt i alla affärer och vi shoppade för ungefär 5000 kr var.
Om jag hade varit hemma hos mamma i sverige nu så hade jag aldrig fårr shoppa för så mycket pengar.
Men min pappa är stenrik. han ger mig jättemycket saker.

 
snacka om att vi hade många påsar att packa upp.
och nu vart min garderob inte lika tom!
*PIP PIP*
det var min mobil som pep till. SMS.
oj! jag kollade på klockan. Jag hade stått och fixat i ordning i min garderob i en timme.
Jag kollade på sms:et.
*Det är någon som vill träffa dig här ute. Men byt om först ;)
Eilie*
jag gick och kollade ut genom fönstret. Där nere så var justin, ryan butler, ryan , nick , elilie och alli på basketplanen och spelade basket. Jag sprang till garderoben och bytte om. Sminkade mig lite och satte upp mit hår i en toffs. Sen sprang jag ner för trappan. Men jag höll mina klackskor i handen. Jag tyckte att det var lite svårt att gå i klackskor. Men jag hade tränat. Jag hoppas att det inte syns att det är svårt!
Jag stannade innanför dörren och lugnade mig. jag ville ju inte komma ut som något galet fan.
"Vart ska du" Frågade någon bakom mig
Jag vände mig om och där stog Lindsay.
"jag ska bara gå ut lite och kolla vad dom andra håller på med" Sa jag och log.
"okej" Sa Lindsay och gick in till vardagsrummet.
Jag satte på mig klackskorna och öppnade dörren och gick ut.
Jag gick till basketplanen och försökte att inte kolla på Justin.
Jag kollade på Eilie. Hon blinkade åt mig.
Sen kollade jag på justin
"Nemen hej är du här?"sa jag och gick fram till honnom
" ja, här är jag" Sa han och log det där underbara leèndet som bara han kan.
"Är du med på basket?" Sa han
"Sure" Sa jag och sparkade av mig skorna.
"Vi kör killarna mot tjejerna" sa  Nick
Tjejerna vann stort och killarna var alldeles slut efter matchen.
"haha är ni trötta eller?" Sa Alli.
Ingen svarade.
"Kom Alli vi går" Sa Eilie och drog med sig Alli in i huset.
Jag fattade att det var för att jag ich Justin skulle få vara ensamma.
Och killarna fattade också Eilies signaler och gick in.
Nu var jag och justin ensamma.
"Vill du gå på en promenad längs stranden?" frågade han
"Gärna" Svarade jag och log.
Vi gick ner på stranden och gick i havskanten.
Klockan var runt halv 7. och det började mörkna ute.
Justin tog min hand och vi gick tysta.
Jag var alldeles varm.

okej fjärde delen. Vad tycker ni? kommentera!
kram :)♥
Tack till Linnea Deaibes som uppmuntrade mig att skriva den här delen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh Clara :) tack tack tack <3

Den är bara så gryyyyym :D kram<3

2011-07-05 @ 13:05:59
Postat av: elena

super duper bra fortsätt så

2011-07-05 @ 14:04:23
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: :D

novellen är awesome du MÅSTE skriva mer ! :D

2011-07-06 @ 14:32:42
Postat av: Steffi xD

A

| kommentera den innan :P

2011-07-06 @ 14:34:27
Postat av: ClaraZäta

Tack hörrni. det betyder JÄTTEMYCKET med era kommentarer. fortsätt kommentera. PUSS PÅ ER <33

2011-07-06 @ 18:48:29
URL: http://clarazata.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback