Never Say Never ♥-Part 2♥

"Men pappa. Huset är jättefint oså men varför flyttade vi hit?" Frågade Alli
"Det andra i NY var för litet." Svarade pappa.
"Men vi är ju 4 st och huset hade 4 sovrum" Svarade Alli.
"Heej" Hörde vi en röst bakom oss och vi väde oss om.
Där stog en smal tjej i pappas ålder men blondt långt hår uppsatt  i en hästsvans.Bakom kvinnan stog 3 barn.
Jag och Alli kollade undrande på varandra, Vilka är det här!?
Kvinnan gick ner för trappan som hon stog på och kom fram till oss.
Hon gav oss varsin kram. Men dom 3 andra barnen stog kvar på trappan.
Hon gav min pappa en snabb puss på munnen.
Jag kollade på Alli och hon såg precis lika äcklad ut som jag.
"-Hörrni det här är Lindsey! Min nya fru hon är svensk men har bott här i 13 år" Presenterade pappa kvinnan
"FRU?!" Sa Alli.
" Eller ja..vi är förrlovade. Jag hade tänkt att berätta men jag ville vänta tills ni kom hit" Sa pappa.
"Vi ska gifta oss om 2 veckor"Sa pappa.
Ingen sa något mer.
Lindsay harklade sig och gav en blick till pappa.
"ehh ja jusste. Det här är min äldsta dotter Stephany, " Sa pappa och kramade om mig.
Sen presenterade han Alli och Nick och kramade om dom också.
Kvinnan vinkade åt dom 3 barnen som stog på trappan att komma.
"Det här är EiLiE och hon är 15 år" Sa Lindey
"Och det här är EMILY och hon är 13 år"
"Och det här är RYAN och han är 17 år " Sa Lindsay.
Dom var tydligen Lindsays barn och skulle också bo här dom kunde också svenska.
Fast lite kul var det ju efterssom att jag hade fått 3 nya "Syskon".
Vi gick in i huset och allt var så vackert!
Stort och öppet och vitt!
Jag kunde inte sluta stirra på Ryan. Jag kände ju igen honnom.
Men jag kom värkligen inte ihåg från vart.
"Steph, här är ditt rum" Sa pappa och pekade på en dörr.
Jag öppnade dörren och gick in. Jag kunde inte låta bli att skrika. Det var jättestort och jag hade en egen balkong med utsikt över havet och en jättestor walk in closet. Pappa hade valt ut en lila heltäckningsmatta till mig. Han vet att jag älskar lila.Och tapeten var vit och silvrig.
"OMG det är såå fint" Sa jag och kramade pappa.
Pappa hade möblerat iordniing med mina möbler och han hade gjort JÄTTEfint.
Fast kartongerna med alla mina saker stog på golvet och var redo att packas upp.
Jag kände mig jätteglad att jag skulle få fixa i mitt nya rum.
Jag tog en kartong som det stog KLÄDER på och gick in i min walk in closet.
Jag packade upp mina kläder. Men det fanns jättemycket utrymme kvar.
Jag ställde mina skor och väskor på några hyllor för att försöka fylla ut lite men det såg fortfarande jättetomt ut.
Jag måste värkligen shoppa sa jag tyst för mig själv.
Sen så gick jag ut ur min walk in closet och då såg jag en till dörr.
Jag gick in och såg ett stort badrum med jacuzzi och 2 handfat!
Åhh vad jag älskar det här huset!
Jag packade upp 3 lådor till och sen orkade jag inte mer.
Det var ca 4 lådor kvar men jag bestämmde mig för att ta dom imorgon.
Jag gick ut på min stora balkong. Jag kollade ner på baksidan av huset. WOW en jättestor terass och en grymt stor pool! Gud vad varmt det var! Jag hade på mig min onepiece. Jag gick in i min garderob och bytte om till ett par jeans shorts och ett rosa linne. Sen så gick jag ut från mitt rum och ut till poolen. Där satt Lindsay och pappa och solade.
"Hur går det med rummet" Frågade pappa.
"Jättebra, det är jättefint" Sa jag.
Eilie kom ut från huset och hon log mot mig.
hon hade bara bikini på sig och sen gick hon och dök i poolen.
"AAHH VAD KALLT" Skrek hon!
Pappa och Lindsay skrattade åt hennes reaktion.
Jag gick in i huset och kollade mig omkring. Det var lite svårt att hitta för att det var så stort.
Jag kunde inte fatta att jag skulle bo här!
"Hey" Sa Eilie som hade kommit upp bakom mig.
Jag väde mig om.
"Hej" Sa jag lite blygt
"Vill du hänga mede på bio senare med mig och Emily?" Frågade hon
"Vilken film ska ni se?" Frågade jag artigt
"Justin Biebers Never Say Never, Gillar du honnom?" Frågade hon
"Ja lite" Svarade jag. Igentligen så var jag inte ett så stort fan av Justin Bieber men jag ville inte värka oartig.
"Så du följe med då?"Sa hon
"Visst" Sa jag.
"okej toppen men vi måste åka om en halvtimma" Sa hon
"okej" Sa jag.
Jag sprang upp på mitt rum och gick in i min garderob och kollade vad jag skulle ha på mig.
Jag hittade ingenting! Jag måste värkligen ha nya kläder!
Det fick bli ett vitt linne istoppat i ett par svarta jeans:

Sen sminkade jag mig lite och plattade håret.
Då såg jag att det hade gått en halvtimme så jag gick ner.
Där stog Emily , Eilie och Alli och väntade.
"Alli ville också följa med" Sa Eilie.
Jag hade inte pratat något med Emily så jag var lite blyg.
Pappa sjutsade oss till bion. Han gav oss pengar till biljetter och popcorn.
Vi hade redan bokat biljetterna så vi behövde bara hämta ut dom.
Vi kom precis när reklamed hade börjat så vi gick och satte oss på våra platser.
Det var fullt av skrikande tjejer i Biosalongen.
Filmen var så grymt bra och Justin värkar vara en underbar människa!
Pappa stog och väntade på oss när bion var slut och vi åkte hem.
Asså jag älskar justin bieber nu!! Tänkte jag
Hela kvällen satt jag och kollade bloggar och klipp med Justin.
Jag vart bara mer och mer kär i honom!


 Okej,andra delen, Jag vet att den är trög men det kommer inte bli det sen.
I nästa del så kommer Justin in ;) VAD TYCKER NI?! 2 KOMMENTARER FÖR NÄSTA DEL ;)
KRAM♥



Kommentarer
Postat av: Bellaah

ASBRA :D JAG LÄNKTAR TILLS JUSTIN KOMMER IN ;)

2011-06-25 @ 19:35:40
Postat av: Linnea

bra :)!!!

2011-06-25 @ 19:46:44
Postat av: Fella&Cindra

sv: absolut, om du menar i menyn för ska vi skriva ett inlägg vill vi att du har minst 70 läsare ;) men svara så lägger vi till varandra med en gång ? :D

2011-06-25 @ 21:04:17
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: F

har läst igenom de två kapitlena nu, jättebra längtar efter mer! :)

kika gärna på min blogg med novell om JB :)

2011-06-26 @ 16:17:55
URL: http://fanficsjb.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra fortsätt

2011-06-26 @ 18:21:47
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback