!om ni väntar på min min novell så läs!

♥Jo asså jag fick en kommentar om att jag ska lägga upp novellen.
DET ÄR KLRT JAG SKA!!!:D
men grejjen är den att jag har hitills bara skrivit typ 6 sidor i mitt block. (jag satsar att skriva mycket nu när vi är lediga i några dagar) Och det är kanske 3 delar. Och då måste jag sitta och skriva 24/7 om jag ska lägga upp en del varrannan dag eller varje. Så att jag vill ha lite mer skrivet i mitt block innan jag lägger upp det på bloggen.
Så att jag har typ iaf 15 delar ;) Men jag ska skynda mig jag lovar. Jag tycker att det är jättekul att ni vill att jag lägger upp den :D
- hoppas ni fattar..

till nästa grej:
I början av sjuan så hade vi ett skolarbete att skriva en novell. Men jag kan lägga upp den sålänge. Men det är typ lixom en del bara men iaf. Det är en kortis novell ;)
Och nyss så skrev vi deckare i skolan. (den skulle vara inlämnad idag så jag skrev den klart igår :P)
Den kan jag också lägga upp men isf två eller tre delar. Men den har ett lite random slut för att jag orkade inte skriva mer så jag syndade på slutet. Asså det är inte riktigt en deckare men det skulle vara ett brott och nån slags utredning.
-OM NI VILL LÄSA DOM NOVELLERNA SÅ KOMMENTERA ;)

PS:JAG HOPPAS ATT NI VET ATT MIN ANDRA LÅNGA NOVELL HANDLAR OM JUSTIN BIEBER OCH DET KAN BLI EN NOVELL SOM LIXOM KAN BLI 100 DELAR TYP ;p. DS

imorgon kommer jag nog inte uppdatera efterssom att mina kusiner är hos mormor och morfar så jag ska troligtvis vara där hela dagen.

nu ska jag städa mitt rum.

pussaaaarrrrr.

en bild från förra sommaren:
 
nu är ju sommaren här på riktigt :D
Samma bild fast sne och annat fokus:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback