Semlor.

I skolan idag fick vi semlor.
Vi fick inga i tisdags då det var semeldagen. Det passade typ bättre idag.
Och då tog Clara lite kort som jag fick kopiera från hennes blogg :)
Så här får ni lite bilder:♥

Claras Selma :)

Claras Halvätna semla ;)

Clara finisen täcker över sitt ansikte -.-

Haha jag och Julia skämtade till det lite ;D♥
Jag i lila( fast det ser ut som svart) och Julia i sin rosa OnePiece.

Tack Clara för bilderna.
Ni kan ju kolla in hennes blogg och hennes nya grymt fina design!♥
www.clarajo.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Clara

Grymt bra fotograf asso! :D Haha Sarah tog den på mig, men jag blundade så därför blev det ett litet hjärta där ;)

2011-03-11 @ 22:28:34
URL: http://clarajo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback