jag är inte död. jag lever bara mitt liv utanför bloggen!

He
Hej kära ni! Den här veckan har jag inte bloggat alls! Anledning till det är att jag har börjat på en helt ny skola och jag har haft väldigt mycket med det så jag har känt att jag ville lägga bloggen lite åt sidan :)
Allt i nya skolan har gått toppen! Tur var så går jag numera i samma klass som min bästa vän!♥
Hela veckan har gått superfort och jag känner mig allmänt superglad. Det har jag inte gjort på länge pågrund av allt som hände och anledningar till att jag bytte skola. Idag har jag varit i skolan och sen drog jag och Johanna hem till mig och jag typ låg och halvsov i hennes knä. Stackars henne, jag kunde ju varit mer social. Men nog om deeeet :)
hoppas ni alla har det bra och jag ska försöka uppdatera! puss

Kommentarer
Postat av: jonna

oj shit! nu dog jag! vart har du köpt parfymen? luktar den gott? åhåhå ♥

2011-11-25 @ 19:56:34
URL: http://jonnafransson.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback