-my thoughts will echo your name, until i see you again.-

Nämen hej! Åhjusste jag hade ju visst en blogg jaha men då ska man ju igentligen blogga!
Ne men jag vet att jag suger på att uppdatera men jag tänker skylla ifrån mig :) Jag har ganska mycket i mitt liv just nu. Okej det där lät väädigt dramatiskt men det har jag faktiskt! Idag efter skolan så stannade jag kvar ganska länge i skolan men Alice och Hugo för vi skulle plugga tillsammans. Det var några andra där också men jag vettefan vad dom gjorde. Typ bara fanns där lixom HAHA. Vi slutade vid fem över fyra och stannade kvar till typ halv 6. Asså fatta att jag var på skolan till HALV 6! Ska plugga mer sen med Alice och Hugo via skype senare tror jag det blir. Kuligare att göra tillsammans! I morgon har vi SO prov. Kan hälften ungefär så igentligen har jag inte tid att blogga utan måste plugga. Så jag måste tyvärr såga hejdå nu! Och om det kommer bli dåligt uppdatering är det för att jag har ett liv precis som alla andra och inte sitter vid datorn hela dagarna :)
puss.
lite fula webbcam bilder på mig idag.
Ush vilket jobbigt och fult och tråkigt inlägg dethär blev!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback