07.58.

Godmorgon! Idag kommer det bli en skön och roligt dag! På morgonen börjar vi 9.45 så jag fick sovmorgon till klockan 8 :D Och då ska vi kolla på någon konsert i en timma. Så vi missar Matten och spanskan :D och sen typ har vi lite No och sen lunch. Och sen har vi bara engelska kvar och då kommer skolsyster och babblar om något så vi slipper dom hemskaste lektionerna som finns på skolan :D Awesome! Och efter skolan så ska min klass hålla ett Halloween disco på skolan för dom smååå. Ska bi så kul. jag ska typ vara nån "guide" vid spökvandringen så jag får sen dom små barnen bli rädda♥HAHA jag kommer skratta åt dom :)
Okej men nu måste jag fixa lite så jag kommer iväg til skolan :)
kram
En bild från när jag och min bästavän åkte tåg upp till stockholm och hade det bäst!

Kommentarer
Postat av: johanna

:*

2011-10-23 @ 15:08:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback