Gladis♥

Åh jag är så otroligt glad just nu! Har haft en underbar kväll med min fina släkt och har fått så otroligt fina födelsedags presenter! Eftersom att jag fyller år i morgon så har ju jag inte fått några presenter från min lilla familj än. Så alla bilder på presenter kommer efter min födelsedag. En fantastisk kväll med god mat,fina presenter och massvis med vackra stjärnfall. Kommer sova gott inatt också. Efterssom att jag har fått en vääääldigt fin present som har med att göra med att sova :D ni får vänta med att se.... :D
Vi hörs nog i morgon om jag hinner blogga då. Några fina vänner kommer då hit på middag.
En bild som DENNA goding har fotat på mig. Från en "utklädningsdag" på skolan. Jag var helt enkelt utklädd till mig själv på ett lite annorlunda vis ;)

Kommentarer
Postat av: Clara♥

Grattis min lilla Clara! :D P.S ÄLSKAR din nya design så sjukt fin!<3

2011-10-09 @ 09:53:49
URL: http://clarajo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback