my heart is made to love you!

Hejni alla :)
Idag har varit en ganska bra dag. Massor med mysiga kramar från sötnosar i min klass.
So- prov som Alice och Hugo har hjälpt mig så gulligt att plugga till. Vi satt typ 3 timmar i skype igår och försökte få lite gjort. Kanske inte gick så jätte fort framåt men det var skoj. So provet kändes ganska bra ändå. Kanske inget A (mvg) men kanske ett C (vg) iallafall. idk. När jag kom hem så har jag pluggat lite omysig matte och ätit mat och så ska jag fixa nya naglar igen. Håller också på med en ny del av novellen nu! Har kommit en liten bit på nya delen. Vi hörs senare luvies!♥ KRAMISAR
jaaa.
känner mig elak mot er alla fina människor som äser min blogg och jag typ bloggar inte alls! Ska börja blogga mera än ett inlägg per dag :)

Kommentarer
Postat av: T O R I L - Foto blogg.

hej! nu har jag valt ut veckans blogg! det kanske blev du? klicka här och kolla!

http://torilcat.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2011-10-29 @ 10:59:53
URL: http://torilcat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback