Frågestund svaren. Del 2.♥↓↓

1. Favorit tröja?
SV; Det är en tröja jag har från Bikbok med en öppen rygg.
Och en tröja jag köpte på Primark i London!

2.Kan du visa alla dina kläder i en video???
SV; Oj alla mina kläder? Ja det kan jag väll men då komme det ta ett tag och det måste delad upp i många olika delar. Men jag ska försöka att hinna med.

3.Kan du visa ditt rum i video eller bilder? :)
sv; Jag visade mitt rum i webcam bilder för någon månad sen. Men visst kan jag göra en video om ni vill det. Jag måste bara städa först.

4.Har du träffat Justin Bieber?
SV; Nej det har jag inte, men jag önskar att jag hade det!

5.Hur många par converse har du?
SV; jag har 5 par. 3 st från London. 1 st från U.S.A och 1 st från Sverige.

6.Hur gör du för att få ditt hår så fin??????
SV; För det första tack så mycket. Ja vad gör jag med mitt hår..tvättar det varranan dag haha.
Jag har inget speciellt "Knep" med mitt hår men jag brukar använda Frank Provot shampoo och balsam. Eller Trèsemme.

7.kommer du fortsätta med din novell? :D ^^
SV; Absolut kommer jag det. Men jag kanske inte kommer ha så mycket tid till att skriv den men jag ska försöka när jag har tid.

8. Vilken är din favorti bok?
SV; Justin Bieber first step 2 forever my story!!



nu har andra delen blivit klar. Hoppas att ni vart nöjda med svaren.

Kommentarer
Postat av: puffiie

Nu är vinnarna av veckans blogg utsedda. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Det kan du göra även om det var du som vann!



Snabblänk: http://puffiie.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment

2011-09-02 @ 18:46:57
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: puffiie

sv; Jätteroligt att du är med och tävlar i veckans blogg! Säger till när de 4 vinnarna är utsedda.

(För att öka din chans att vinna så kan du följa mig på bloglovin, skriva om min tävling på din blogg eller sända flera kommentarer!



Allt bra? KRAM

2011-09-02 @ 19:07:16
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Läget?? :D

2011-09-02 @ 21:05:09
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback