Godmorgon♥

Godmorgon♥ Jag är nyvaken och det är sol ute idag :D
Jag ska snart klä på mig. Vi kollade inte klart på zombieland igår. jag orkade inte koncentrera mig på den lilla texten på tv rutan. Den var för liten! Men man kunde ändra skärmuppläsning så den vart större och ja...men den var ganska bra fiktiskt. Människor som har blod i hela ansiktet och kräks massor med blod var zombisarna.Dom var asäckliga och jag kan inte se blod eller stora så för då mår jag illa och tycker att det är hemskt! SÅ jag mådde väldigt illa. Men föruton zombisarna var den bra. men vi ska kolla klart den i dag i stället.
okej nu till vad jag ska göra idag. Det kommer en kompis till mamma om en stund som har börjat fotografera så hon ska fota våran trädgård. och så ville hon ta porträtt. alltså människor. så hon ska fota mig oxå :)
det blir kul. okejj nu måste jag dra. puss och hejdå.♥
Här gick jag nog i 5an :D hahahahhhahaha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback