Johanna idag.

Hej bloggen. Förlåt för dåligt bloggande! Men jag har varit med johanna idag♥
Först var vi och badade till kanske halv 4 och sen packade vi mina grejjer till sthlm.
Vi packade hennes grejjer för nån dag sen ;)♥
Det är roligare att packa tillsammans.♥
Hon åkte nyss hem. Vi får se om jag träffar Johanna imorgon.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och bloggar :)♥
och jag och mamma bokade nyss biljetterna till sthlm så i övermorgon så åker jag och johannsi till stockholm och njuter av sommaren! Där kommer jag nog träffa Andrea också :)♥ Saknar den tjejen ju!
Nu ska jag läsa lite noveller och chilla :)
puss och kram♥
Bild i repris men shit tha samee!!
love u johannsi♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback