Tänkte vara en liten gäst här på bloggen!

Tjaa jag heter Andrea och jag tänkte gäst blogga lite eftersom Clara är i stockholm , ville bara påpeka att jag bor i stockholm! Kan ta en liten snutt av mitt liv och vem jag är! Som sagt jag heter Andrea och är snart 14 år! Jag och Clara lärde känna varann genom twitter för att hon kände igen mitt namn.. Från nån anmälan av nån båttävling! Jag kör båtracing i klassen GT15.. Vi träffades i Kil och vi blev as bra vänner! Så på den vägen är det! Och nu sitter jag här! Jag älskar djur och jag rider och spelar fotboll och på somrarna båtracing! Det var en liten snutt av mitt lilla liv.. tänkte göra lite reklam för min blogg haha! www.andreaflife.myshowroom.se man måste ju passa på eller hur? haha , för nån timme sen kom Clara fram hit till Stockholm, hon hade klivit av tåget vid Centralen... Skulle bara rapportera hur hon hade det! haha men hoppas ni har en grymt bra kväll så ses vi senare!
Man kan ju alltid visa en bild på en själv hahaa! Så detta är jag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback