Never Say Never ♥-Part 8♥

"men gedej gå ut Eilie allvarligt"Sa jag
eilie gick ut och log retsamt mot mig
Det plingade till i min mobil
*saknar dig redan shawty. Du är min nu. något jag velat länge babe<3 /Justin*

jag log för mig själv och sen la jag mobilen på skrivbordet och kollade twitter.
"Det är middag nu" skrek pappa ifrån köket.
men jag orkade inte bry mig så jag satt kvar vid datorn.
10 minuter senare så kom Emily in på mitt rum
"kom nu vi väntar faktiskt på dig!" sa hon
jag gick mot min vilja ner och satte mig vid middagsbordet.
Pappa och Lindsey hade dukat jättefint med massor av ljus och rosor.
När vi hade ätit ett tag så sa pappa att dom hade något att berätta.
"Lindsey är gravid. ni ska få ett syskon" Sa pappa och log mot oss.
"Va?! menvafan neeeej!" skrek Eilie
jag sa ingenting. jag visste inte vad jag tyckte om det.
Men jag gillade int eatt pappa skulle få ett barn med en annan kvinna än mamma.
Jag gillade ju Lindsey ochså. Det var ju inte det. men det kändes konstigt.
"ehm tack för maten"sa jag och sprang upp på mitt rum.
Jag messade Justin
*snälla kan vi ses någon stans?.../Steph*

jag satte mig i soffan och kollade på min tv. How i met you mother. Då plingade det till i min mobil.
*Önskar jag kunde men det är flera tusen fans utanför mitt hus.jag kommer inte ut utan att bli attackerad.förlåt. har det hänt något? älskar dig.<3/justin*

jag svarade inte utan gick in och tog en dush istället.
jag dushade i kanske en halvtimma.
Sen gick jag och klädde på mig.
sen plingade det till i min mobil igen.
*Har det hänt något steph?!<3 /justin*

*Nej det har det inte!/stephany*

jag gick in till Eilies rum och stog och packade en väska.
"vad håller du på med Eilie?" sa jag
"jag drar vad håller du själv på med" Svarade hos surt
"Vaddå drar?vart ska du?" frågade jag
"Skit i det du!" sa hon och stängde väskan.
Hon gick förbi mig och ut ur sitt rum och sprang ner för trappan och ut genom ytterdörren.
Jag tänkte precis öppna dörren och springa efter henne. men jag hejdade mig. Tänk om något fan av justin såg mig och attackerade eller något sånt.
Istälet sprang jag ut till poolen där pappa och Lindsey satt.
"Eilie drog! hon packade en stor väska och stack!"Skrek jag
Lindsey tog upp mobilen och ringde till Eilies mobil.Men hon svarade inte.
"Men varför springer ni inte efter henne då?!" skrek jag.
"men hon har gjort så förut!Det är ingen fara Stephany lugna ner dig" sa Lindsey.
jag gick upp på mitt rum. jag ar bara allmänt konstigt arg!
*Justin jag behöver dig. snälla kan du inte försöka smyga ut. snälla.. /din stephy*

kort del i know. men jag har ingen aning om vad som ska hända. snälla kom med förslag.! puss♥






Kommentarer
Postat av: Steffi xD

2011-08-21 @ 18:11:29
Postat av: Steffi xD

Asbra ! :D läser din blogg varjedag men har inte såååå bra fantasi :)

2011-08-21 @ 18:12:22
Postat av: Josefine

Emm, något mellan Steph o Justin xD Det e jättebra! :) Lite mer biebergsm kanske?

2011-08-21 @ 21:23:25
URL: http://jossanpuss.blogg.se/
Postat av: Moa

helt grymt! fortsätt skriva, måste få läsa fortsättningen :)ser verkligen hur allting händer osv, önskar bara att man var den dära stephany.. kram.

2011-08-28 @ 15:13:59
URL: http://moaalojtzen.blogg.se/
Postat av: ClaraZäta

Hej! Tack för kritiken det värmer så otroligt mycket! :) fortsätt att kommentera :D <3 kram Clara

2011-08-28 @ 21:24:41
URL: http://clarazata.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback