Never Say Never ♥-Part 9♥

"Eilie drog! hon packade en stor väska och stack!"Skrek jag
Lindsey tog upp mobilen och ringde till Eilies mobil.Men hon svarade inte.
"Men varför springer ni inte efter henne då?!" skrek jag.
"men hon har gjort så förut!Det är ingen fara Stephany lugna ner dig" sa Lindsey.
jag gick upp på mitt rum. jag ar bara allmänt konstigt arg!
*Justin jag behöver dig. snälla kan du inte försöka smyga ut. snälla.. /din stephy*

Min mobil ringde. Jag vart glad och trodde att det var Justin.
Men suckade när jag så att det var min mamma.
"Hallå?" Sa jag ointresserat
"Hej gumman, hur är det?" Sa mamma i telefonen
"Det är väll okej, men du mamma..." sa jag men vart avbruten av mamma
"jag har hittat en kille!" Sa mamma
Jag stelnade till. Inte hon också!!
"Och han har tre barn han också som ni kommer komma jättebra överens med" Sa mamma och
man hörde att hon var glad.
"MEN VAFAN KAN INGEN TÄNKA PÅ OSS NÅGONGÅNG?! DU SA JU ATT DU BEHÖVDE VARA IFRED OCH ATT DU INTE ÄR HEMMA SÅ MYCKET OCH ATT DET ÄR JOBBIGT MED JOBBET MEN DÅ GÅR DU OCH TRÄFFAR EN NY MAN OCH NYA BARN SOM DU SÄKERT TYCKER MER OM!!" Skrek jag i telefonen.
"Men gumman..." Sa mamma
"jag orkar inte prata med dig hejdå" Sa jag och slängde på luren.
Varför måste allt hända mig?! Åh vad jag saknade justin.
Någonting lät ifrån fönstret som var mot baksidan.
Det var en sten. Jag gick fram till förnstret och kollade.
"JUSTIN" Skrek jag och sprang ner för trappan.
När jag kom ut till baksidan stog han och log och öppnade sina armar så att jag kunde slänga mig in i hans famn.
Ingen person betydde mer för mig just nu.
Justin pussade mig på håret.
Sen började jag gråta. Allt bara kom ur mig. Med mamma och Eilie och pappas nya barn som var på väg.
"Men shawty vad har hänt?!" sa Justin och höll om mig.
Jag svarade inte utan bara fortsatte gråta.
"kom" Sa han och drog med mig till en limousin som stog framför huset.
"Vart ska vi?" Frågade jag
"Du får se, shawty" Sa han och skrattade till det där gulligaste skrattet som bara han kan.
jag la mig ner i  hans knä och somnade.
När Justin väckte mig så var vi framme vid ett spa på landet.
"Jag har hyrt stället så nu kan vi bara slappna av du och jag och glömma allt annat skit." Sa han och drog med mig in till spat.
Jag log som svar.
Där inne var det jätte fint och med tända ljus.
min mobil darrade till.
*Stephany du kommer att gilla phil, jag lovar! / mamma*
så det var alltså phil han hette.
Jag kunde inte sluta tänka på mamma och nya bebisen spm snart kommer.
Justin såg på mig att jag vart ledsen av sms:et så han kom och tog min mobil och
la den på disken i lobbyn på spat.
Sen så skulle v gå och byta om och sen bada i poolen.
Så det gjorde vi.
Poolen var utomhus och jag kunde inte fatta att justin värkligen hade tagit med mig hit för min skull och för att få mig må bättre. Han var den bästa i mitt liv!
Vi badade där i en timma och jag hade aldrig varit så lycklig som jag var då.
"Ehm ursäkta men vad gör ni här?!!" Sa en tjej röst bakom oss
"Shit Lucy vadfan gör du här?! Skrek Justin till tjejen som stog där.
Vem var hon och dom hade tydligen träffats förut. Men Justin hade ju hyrt hela stället..



okej del 9 hoppas ni gillar den. kommentera massor för nästa del och släng gärna in fler än en kommentar. kom med försag vad ni vill ska hända :)♥

Kommentarer
Postat av: Toril

sv; jag härmar inte dig, det finns flera 1000 som svarar på frågorna i frågestund, inte bara du?! ;)

2011-08-29 @ 20:39:52
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: Toril

jag menar: svarar på frågorna i videoinlägg!

2011-08-29 @ 20:40:36
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: julia

sv; Åh, sötis då!



Hoppas du haft en bra start på veckan! Kram

2011-08-29 @ 20:52:09
URL: http://oolssons.blogg.se/
Postat av: julia

sv; Haha vadå seg? :)

Ja, min har varit helt okej.

Ja, jag är 97:a vadårå? :)

Kram!

2011-08-29 @ 21:40:04
URL: http://oolssons.blogg.se/
Postat av: Steffi xD

AsBra :D gillar verkligen att läsa din blogg när jag kommer från sunkiga skolan xD

2011-08-29 @ 22:34:05
Postat av: Josefine

BÄÄÄST, EN TILL IKVÄÄLL?

2011-08-30 @ 08:42:44
URL: http://jossanpuss.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh vilken fantastiskt härlig bild :D

Ha en super bra tisdag!!

2011-08-30 @ 10:16:15
URL: http://amandafalk.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback