. . . . . . . .

Nu är jag hos våra kompisar. Vi har ätit förätt och ska väll snart äta varmrätt.
Vi  barn var på ica och köpte dricka förut. Intessant att veta lixom.
Men jag vill iaf skriva någonting. :)
Jag sitter i deras TV:rum och kollar på tv och sitter vid datorn.
..........................................................................................
oj jag fastnade vid Teven.

jag vet inte vad jag ska blogga om så jag skriver om lite storbloggare.

Foki- www.fokis.se
En jätte söt tjej med en annorlunda men söt stil.
Hon skriver om jätteintressanta saker och har en jättefin blogg.
Hon lägger upp massor med roliga grejjer.
Hon reser ofta och hon har precis flyttat till Thailand ,tror jag att det är.
Och nu skriver hon om flytten på bloggen och om hopp om att få en lägenhet som hon och
Hennes pojkvän Ricky drömmer om. Hon rukar lägga upp mycket videos



Kenza- www.kenzas.se
En jättefin blogg. Hon skriver väldigt mycket om mode.
Hon lägger upp mycket bilder på kläder och på henne själv.
Hon tipsar om mode och skor och allt möjligt.
så om du är mode intressenrad så klicka dig in där.


okej nu orkar jag inte skriva mer.
Jag kan inte lägga upp nån bild nu.
hoppas att ni orkar läsa.

vi får se om det blir något mer inlägg idag. Men jag tror inte de,
<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback