Fixar.

Nu har jag suttit och kollat på TV ganska länge.
Så att nu ska jag väll lyfta baken från soffan och fixa i ordning allt tills i morgon ^^.
Vi måste gå upp typ halv 6 i morgon bitti! Jobbigt! hihi.
Min brorsa ska ha med en kompis som kommer typ halv sju.
Vi måste SENAST åka 7.
Det öppnar ju klockan 9.
Jag ska åka med mamma ♥.
Jag tror inte att det blir någon bloggning i morgon! Jag kommer nog ha fullt upp i morgon bitti.
Så jag kommer nog inte hinna sitta vid datorn. Jag äv väldigt seg på morgonen. Jag brukar
alltid stressa i väg till bussen på mornarna när jag ska till skolan ^^.Och jag vet inte när vi kommer hem.
Jaja vi väll se hur det blir. men jag kan försöka blogga om jag sitter vid datorn :)
Det blir väll att lägga sig tidigt :)

Ni får en ganska gammal bild på mej.

Om jag inte bloggar mer ikväll så säger jag det nu.
HA EN BRA DAG I MORGON ^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback