10 januari.

♥♥Hej :)
nu sitter jag med en av våra kattungar i knät.Hon sitter och kollar på skärmen.
hihi sötnos♥
Idag var ju jag på stan.
Köpte inte så mycket men jag shoppade för ganska mycket innan nyår.
Innan nyår köpte jag:

Nyårs klänning
2 tunna stumpbyxor
Mjukisbyxor
Tröja
Macara
Ögonskugga+läppglans
Rougeborste

 kanske var något mer men jag kommer inte ihåg något mer:P

Idag köpte jag idag:
TopModel block (ÄLSKAR att måla kläder)
Limstift
2 pack Annat "löst lim" ( till scrapbookingen)
Tröja.

Tror det var allt.

Tumblr_letg7fwjgy1qd78zbo1_400_large
Det var en rolig dag.

men nu ska jag äta.
♥♥♥♥
IKVÄLL ÄR DET FAMILJEN ANNORLUNDA♥♥
missa inte det ;)

Kommentarer
Postat av: Toril

ja, jippie, själv så fick jag annat att tänka på...

ska till tandläkaren imorn och på torsdag :'(

2011-01-10 @ 18:56:21
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: clarazäta

men jag tror det går bra ;)

2011-01-13 @ 16:24:38

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback