9 januari. snabbt inlägg

hej på er :)
blir ett kort inlägg nu.
snart kommer toril.
kanske blir lite bloggning senare idag.

jag måste bara säga att när skolan börjar så kommer jag inte blogga så mycket.
Skolan kommer alltid först.Såklart.
men det är klart att jag kommer blogga så mycket som möjligt.

om ni har tråkigt så här får ni lite blogglänkningar.
 www.torilcat.blogg.se  (toril)
www.emiliacupcake.blogg.se  (emilia)
www.zarahlu.blogg.se (sarah)
www.justfanny.blogg.se (fanny)
det var några iallafall. men kolla in dom bloggarna för dom är bra :)
om ni vill att jag ska länka er så komentera bara ;)

Vi får se vad jag och Toril hittar på.

komentera och ge förslag till bloggen :)


Kommentarer
Postat av: malin

Jag ger dig ett förslag.. Vill du länka mig i din blogg, skulle jättegärna göra det! :)

2011-01-09 @ 18:25:41
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/
Postat av: clarazäta

nu är du länkad ;)

2011-01-10 @ 10:41:45
Postat av: malin

sv: tack så mycket! :)

2011-01-10 @ 17:02:46
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback