huvudstaden ♥

Hej på er! ♥
Fram tills på tisdag så blir det tyvärr ingen bloggning :(!
Men jag ska fösöka göra lite tidsinställda inlägg.
Det är nämligen så här att om några timmar så åker jag och min mamma och min bror till stockholm. :)
Min bror ska åka på språkresa till USA i morgon och mamma har en kompis i stockholm som vi ska vara hos.
Så jag och mamma stannar tills på tisdag.
Men somsagt jag ska försöka göra lite tidsinställda inlägg :)
Men det blir ingen novell. Sorry men jag hinner inte :(
Men sköt om er.!
Kram

Kommentarer
Postat av: Alex & Jennie

Svar: Hey! Visst, jag lägger till dig i vår länkmeny så kan du lägga till oss så fort du ser detta? ;) xoxo.

2011-06-26 @ 14:57:03
URL: http://justinloverz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback