Lördag.

Hej. Jag bloggade inget i går för att jag kom hem sent efter dansen.
I dag så vaknade jag halv 10. Då gick jag upp och var  med min kanin.
Sen så åkte vi in till stan. Min storebror skulle spela innebandymatch. Så att jag och mamma och pappa
gick runt lite. Vi gick på sjön. Alltså dom har plogat upp på sjön så där gick vi en promenad.♥
Sen skulle vi handla lite och sen åkte vi hem. En lugn dag helt enkelt :)
Nu sitter jag på mitt rum och chillar lite. Förresten, jag har tagit kort på mitt rum nu!
Jag måste bara ladda kameran och sen ladda in bilderna i datorn och sen kan jag ladda upp dom.

Men jag kom på att jag inte har laddat upp en bild på min onepiece :O

DEN KOMMER INOM NÅGRA DAGAR !! :D♥

(förlåt att jag tjatar så mkt om den men jag är såå glad)


Kommentarer
Postat av: Toril

JAG SKA OCKSÅ FÅ EN ONEPIECE!

EN GRÅ SOM DET STÅR ONEPIECE PÅ!

yeah!

2011-03-20 @ 11:33:07
URL: http://torilcat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback