Kärlek

hej jag har inte varit hemma på hela dagen. kl halv 5 inatt så åkte vi till grisslinge,stockholm. För att min storebror skulle tävla i båtrace. Så där har jag varit hela dagen. Och igår så var jag på stan med clara emelie och jennifer ( jennifer var bara med en stund)..Vi skulle prova en ny glass på donken. Ballerina kladdkaka. Igentligen skulle jag inte köpa något men jga kan ju inte låta bli :P
Det vart 3 filmer
Hårsnoddar
Hårnålar
Tidning

 :P

Och idag så åkte jag och mamma till ett köpcentrum som låg vid sjön där min bror tävlade.
Men det fanns inte så många klädaffärer där.
Men jag fick iallafall med mig en bikini och ett linne hem.
Och så övertalade jag mamma att köpa några jättesöta burkar :P

På måndag så får jag min dator så då får ni bilder. och då kommer bloggen bli roligare :)

och jag har beställt en Justin Bieber tröja som troligtvis kommer vilken dag som hellst.

nu har jag inget mer att säga.
pussokram
NEVERSAYNEVER

Justin och Jazzy.

men snälla justin,dumpa selena. Du förlorar massor med fans.
men jag älskar dig föralltid<3



justin har 10 miljoner följare på twitter nu :D *stolt* :P

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa

Allt bra? :D

2011-05-29 @ 14:23:36
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: Toril

kan vi vara idag? :D <3

2011-05-29 @ 14:48:58
URL: http://torilcat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback