Tisdag.

Hej :)
Jag satt inget vid datorn igår så det var därför jag inte bloggade.
.
.
.
.
.
I dag när jag var på väg hem från skolan och gick av bussen så spöregnade det :(
Jag blev fett blöt.:(
När jag kom hem så...jag kommer inte ihåg vad jag gjorde :S Jag börjar bli som Emelie :S hahahaha <3
Men nu så sitter jag och fixar lite inför en musikredovisning som jag har i morgon :S
Ush jag hatar att stå inför klassen och prata :( BLÄÄ :)
Men i dag har jag iallafall får håret färgat men i H&M:s hårfärgs grej så räcker inte färgen till hela mitt hår (!) nästan men iaf. Men nu är det iaf mörkare men fortfarande inte färgen jag vill ha :@
I morgon så följer jag med Ella hem efter skolan och senare åker vi på dansrep i brunnsparken.
'det var nog allt jag hade att säga :)

NEVER SAY NEVER PEEPS :)
 ItsClaraBiebz @twitter

Har ingen annan bild
Här får ni en bild på mitt golv och min tapet när det var ny tapetserat och golverat :P
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback