ingen julkänsla överhuvudtaget...

hej på er...just nu är jag lite halvt deppig. kände för att skriva ett inlägg om julkänsla istället för bara: idag har jag varit i skolan blablabla! Så nu vart det julkänsla, som jag inte har överhuvudtaget. Ingen snö ingen jul. Hemma är det julpyntat med tomtar och röda gardiner och massa juleljus ochjulblommor. och rött överallt! Det är klart det är supermysigt. speciellt på kvällen när det är mörkt ute för då ser man ju inte att det inte är någon snö. Men ni vet den här känslan när man går upp på morgonen och är trött. Då har mamma tänt ljus och snön lyser utanför. men inte i år inte. Hoppas värkligen den kommer snart!
just nu hemma hos mig. Bilden är tagen vid badtunnan. ingen snö :'(  höstkänsla över alltihoppa.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback