Boored..

50 Random frågor om allt

 

1. Vad heter du?: Clara

 

2. När är du född?: 9 oktober 1997

 

3. Vart bor du?: Sagolandet

 

4. Är du kär just nu?: ja

 

5. Har du kille/tjej?:  nej

 

6. vem e du med just nu:  mig själv *big smile*

 

7. Vad tycker du om kärleken?: beror väl på

 

8. Vill du gifta dig nån gång?: ja!

 

9. Vill du ha barn?: ja med justin bieber..

 

10. Är du barnslig?: jämt

 

11. Är du pratglad?: ja det är jag HAH

 

12. Är du frågvis?: ja det tror jag väll..kanske inte seriöst frågvis men..

 

13. Är du blyg?: beror på vem jag är med

 

14. Får du tvångstankar?: nej

 

15. Saknar du någon?: ja :'(

 

16. Vem kramade du senast?: MAMMA!

 

17. Vem kysste du senast?: vet inte

 

18. Vem gjorde dig glad senast?: ALICE!

 

19. Har du nångång blivit kallad hora/slampa?:nej.

 

20. Har du nångång blivit kallad fjortis?: ja

 

21. Har du nångång blivit kallad emo?: nej

 

22. Har du gått in i en dörr?: ja tyvärr

 

23. Har du ramlat ner för en trappa?: tror jag säkert jag har

 

24. Röker du?: usch nej fyfan!

 

25. Dricker du? Neej! omoget och dricka när man är under 18.

 

26. Har testat droger?: NEJ!!!!

 

27. Har du varit galet kär nångång?: *host* ja!! jag är alltid det i JB och alla i 1D :)

 

28. Har du blivit dissad?:  ja en av anledningarna till att jag byter skola

 

29. Har du dissat nån?: det tror ja säkert!

 

30. Cider eller öl?: ALKOHOLFRI cider annars inget!

 

31. Kärlek eller sex? kärlek!

 

32. Blind eller döv? döviis

 

33. Brunett eller blondin?: Brunett! fast Niall Horan är ju blond.. BÅDA

 

34. Vad ångrar du mest att du har gjort?: oj jag vet inte :S

 

35. Hur har du mått på senaste tiden? Jadu...

 

36. Tror du någon kan leva med samma person resten av livet?: Ja! asså kolla på panshisar dom har ju typ varit tillsammans från dem var 16 år :P men kanske inte HELA livet för det är ju från när man föds lixom.


37. Har du nångång blivit slagen allvarligt?: nej

 

38. Har du djur?: världens sötaste bebisar

 

39. Har du legat brevid en tjej i sängen?:  ja

 

40. Har du nångång varit otrogen?: nej inte jag.

 

41. Har du kallat en kille för bög?: ja

 

42. Har du kallat en tjej för hora/slampa?: nej! im'a good girl*

 

43. Har du fuskat på ett prov?: nej!!!!

 

44. Har du tv på ditt rum?: ja en stor jävel

 

45. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja

 

46. Brukar du sjunga i duschen?: the whole tima babe

 

47. Klarar du dig själv?: ja det är klart, det är ju mig vi snackar om?

 

48. Kan du laga mat?: ja, men kanske inte direkt är värsta kocken

 

49. favorit färg?: lila :) det är fint det...

 

50. Har du svarat ärligt på alla frågor?: jaaaa


Kommentarer
Postat av: aMANADAAAA

haha älskar sånna listor :D

2011-10-31 @ 00:32:09
Postat av: aMANADAAAA

haha älskar sånna listor :D

2011-10-31 @ 00:32:10
Postat av: Clara♥

Får jag göra samma på min blogg? :)

2011-10-31 @ 09:18:03
URL: http://clarajo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback