Tisdagen den 11 oktober 2011!

Hej på er! Som ni kanske såg i förra inlägget så har jag haft biologi prov idag. Sexualkunskap.
Hoppas jag får bra betyg! Jag älskar att få bra betyg på No prov. Det känns bra att ha det :D
Men min dag såg ungefär ut såhär:
♦ NO
♦Rast
♦Kör
♦Svenska
♦Lunch
♦Språk
♦Sång
jag har räknat ut att idag har jag gått typ 6 timmar. Igår gick jag 7 ½ timmar igår!! Jag tycker det är sjukt mycket!
Börjar 20 över 8 och slutar 10 i 4. BLÄ!
Efter skolan åkte jag till konfirmationen.
Sen åkte jag hem och satte mig vid min fina käraste dator♥
NU har jag inget mer att skriva! Vi hörs!
kram
Hejdåå♥
BTW OM DET ÄR NÅGON SOM VILL KÖRA WORDFEUD MOT MIG SÅ ADDA MIG: adidasskor
FRÅGA INTE OM NAMNET!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback