Frågestund svaren. Del 1.♥↓↓

1. Är du nervös innan du ska upp på scen?
sv; Det är olika! Ibland känns det som att jag bara vill springa och gömma mig.
Men oftast så går det ju över på scen och man vill bara göra om det om och om igen.
Men innan jag går upp på scen så dricker jag ALLTID vatten!! Annars blir jag så torr i halsen och rösten håller inte. Och så brukar jag typ gå och sjunga låten i huvet precis innan jag ska in på scen. Men ett tips är att inte stressa upp sig. Tänk inte på hur det ska gå förrän du ska gå in. Ta det lungt och chilla runt med dom andra personerna som är runt dig istället för att gå iväg och vara nervös. ;)

2. Vad går du i för skola?
sv; Jag går i en musikskola där jag har sånginriktining.

3.Favorit film
sv; min favorit film kommer alltid att vara Never Say Never!
Men sen har jag också Just go with it. Brides maids och listan kan göras lång.

4.Kan inte du typ visa allt ditt smink i en video och börja göra massor med videosar med kläder oc smink oså`:D<3
sv; Jo det kanske jag kan. Jag vet inte när jag har tid men jag ska värkligen försöka hinna med det. kul att du kommer med förslag och ideèr.

5.Vilka bloggar får du mest insperation av?
sv;
Shenie Fogo
Kenza
Keela
osv

6.Hur mår dina katter?
sv; haha dom mår bara bra.

7.älskar du dina husdjur`?
sv; klart att jag gör!!

8.Får vem som helst lägga till dig på FaceBook?? :)
SV; jag brukar inte acceptera folk som jag inte känner! Men om någon skickar ett medelande och beskriver lite vem det är så är det väll ok. Sa svaret äv väll ja antar jag.




Första delen av frågestunden ute. hinner inte mer nu. puss



Kommentarer
Postat av: Toril

kan du ta bort mitt efternamn tack? :o vill inte att det ska vara med!



tack! <3

2011-09-01 @ 18:07:28
Postat av: lisa<3

äntligen haha ;)

2011-09-01 @ 20:12:06

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback